Pátý ročník pochodu přes kopce a dolíky Pátý ročník pochodu přes kopce a dolíky

Obnovený turistický pochod

Obnovený turistický pochod Přes kopce a dolíky

Dolní Dobrouč

• Anketa

Líbí se vám pochod Přes kopce a dolíky?

Loading ... Loading ...
    Pochod přes kopce a dolíkyPochod přes kopce a dolíky

Ročník 2010

Plakát 2010

1. ročníku obnoveného pochodu PŘES KOPCE A DOLÍKY se zůčastnilo 519 turistů.

371 na pěších trasách

148 na cyklo trasách

statistika účasti podle tras: zde

Popis pěších a cyklotras

( tučně vyznačeny kontrolní stanoviště )

Pěší trasa 5 km:    MAPA

z fotbalového hřiště po červené TZ – Horákova kaple – po žluté TZ – po našem značení Malova (Hartlova) lípa – doleva po asfaltce – pod kopcem doprava kolem statku – kostel – fotbalové hřiště

Pěší trasa 15 km:   MAPA

z fotbalového hřiště po červené TZ – Horákova kaple – po žluté TZ – Nad Vyhořelým srubem – po modré TZ –Lanšperk hrad – po zelené TZ – pod Kočtinou stále rovně až na hlavní silnici – doprava po chodníku – hospoda U Vacku – doleva po našem značení Husárna a Ráj – po červené TZ pramen Vápenka- po červené TZ u oplocenky doprava – po našem značení Reinetův obrázek – doleva na Švábův kopec – kolem bytovky doleva – fotbalové hřiště

Pěší trasa 30 km:   MAPA

z fotbalového hřiště po červené TZ – na vrcholu stoupání u oplocenky doprava směr Petrovice – Lípa nad  Petrovicemi – po cyklotrase směr Čermná – pokračujeme rovně, cyklotrasa odbočuje doleva – Kreuzingerův kříž  – po žluté TZ Horní Dobrouč – doleva kolem hospody po silnici směr Lanškroun – po 700m doprava po polní cestě směr Třebovské stěny – v lese doprava napojení na modrou TZ – Horákova kaple – po žluté TZ – Nad Vyhořelým srubem – po modré TZ –Lanšperk hrad – po zelené TZ – pod Kočtinou stále rovně až na hlavní silnici – doprava po chodníku – hospoda U Vacku – doleva po našem značení Husárna a Ráj – po červené TZ pramen Vápenka- po červené TZ u oplocenky doprava – po našem značení Reinetův obrázek – doleva na Švábův kopec – kolem bytovky doleva – fotbalové hřiště

Cyklotrasa  30 km:    MAPA

z fotbalového hřiště po silnici do Petrovic – na konci Petrovic doleva po cyklotrase 4072 (souběžně se žlutou TZ) – Letohrad Nádražní restaurace – po žluté TZ – pod náměstím doleva – na konci Letohradu po cyklostezce – Červená hostinec U Suchomelů – po cyklostezce nádraží Lanšperk – po silnici (zelená TZ) Lanšperk hrad – po cyklotrase 4220 Kočtina – pod Kočtinou doprava po cyklotrase 4220 – přes zemědělský areál směr Horákova kaple – pod Horákovou kaplí doleva po cyklotrase 4220 – na hlavní silnici doleva – kostel D. Dobrouč – fotbalové hřiště

Cyklotrasa  50 km:     MAPA

z fotbalového hřiště po silnici do Petrovic – na konci Petrovic doleva po cyklotrase 4072 – doleva po mostě – Verměřovice – po silnici doleva směr Letohrad – za mostem přes železnici 2x doprava (do kopce) – Mistrovice – rovně přes hl. silnici směr kostel – Mistrovice penzion U Novotnu – po zelené TZ  Orlice kostel – po cyklotrase 4072 (souběžně se žlutou TZ) – Letohrad pod náměstím doprava po žluté TZ – 300m za železničním podjezdem doleva – po cyklotrase  4074 kolem chatek –  na T křižovatce doleva – Lukavice – rovně přes hl. silnici – Lukavice nádraží – na kopci doprava – Písečná hospoda Růženka – doleva po cyklotrase 4053 – rybník Šušek – po cyklotrase 4053 Valdštejn – doprava po cyklostezce – nádraží Lanšperk – po silnici (zelená TZ) Lanšperk hrad – po cyklotrase 4146 a 4216 Strážný – rozcestí nad letištěm UO – doleva po cyklotrase 4045 – hospoda Knapovec - doleva po silnici (cyklotrasa 4045) – D. Houžovec –  H. Dobrouč – doleva po hl. silnici – kostel D. Dobrouč – fotbalové hřiště

Copyright© 2014. KČT Dolní Dobrouč www.preskopceadoliky.cz. All Rights Reserved. Web by Lukáš HAVLÍČEK